2274 de ratuste de plastic au concurat pentru a schimba viata a cinci copii

Peste 1000 de spectatori au fost prezenți, sâmbătă, 19 septembrie 2015, la o competiție inedită a rățuștelor de plastic. La start s-au aliniat 2274 de rățuște care, timp de o oră, au plutit pe Dâmbovița în încercarea de a ajunge mai repede la finalul cursei. Fiecare rățușcă a reprezentat o persoană care a donat suma de 10 lei pentru achiziția de proteze auditive pentru copiii hipoacuzici.

La finalul evenimentului, organizatorul Rotaract Bucureși Triumph a reușit să strângă aproximativ 8000 de euro din donații și sponsorizări, sumă cu care vor putea fi achiziționate 5 proteze auditive pentru copiii hipoacuzici.

Startul cursei a fost dat de organizatorul evenimentului, Ilie Pană președinte al Rotaract București Triumph și de vedeta radio Andrei Gheorghe din partea partenerului media ProFM. Cei doi au lansat, alaturi de membrii cluburilor Rotary Triumph, Rotaract Triumph si Interact Triumph, 3000 de rățuște de pe podul Hașdeu pe Dâmbovița, nu înainte de lansarea pe apă a celor 9 ratuste sponsor. Cei 1000 de spectatori au asistat timp de o oră la cea mai amuzantă cursă pe apă și au putut vedea care este cea mai rapidă dintre ele.

Sponsorii au făcut donații prin achiziția mai multor rățuște dar au oferit și premii participanților. Marele premiu oferit de Animax in valoare de 1000 euro a fost câștigat de Craig Simons din Marea Britanie care a adoptat 15 rățuște. Au mai fost oferite 10 premii suplimentare constând într-un iPod Shuffle 2 GB de către sponsorul Ratza & Ratza.

„A fost un eveniment în care  Rotaract Bucureși Triumph și partenerii săi s-au implicat cu tot sufletul pentru o cauză care merită toată atenția noastră. Efortul nostru a schimbat viața  unor copii care merită să aibă o viață normală iar succesul acestei ediții ne-a determinat să ne gândim deja la următoarele ediții” a declarat Ilie Pană, preşedintele Rotaract Bucureși Triumph.

Evenimentul a fost sponsorizat de: Animax, PetExpo, CGS, FFDC, Ratza & Ratza si Clarfon.

Partenerii media au fost: ProFM, Creative Business Management, Audiosofia, Sun Plaza, AFI Palace.